Keuze voor iedereen

Met meer dan 100 groepslessen per week in het rooster, hebben wij het grootste groepsles aanbod van Noord-Holland.

Benieuwd welke les bij jou past? Wij adviseren jou graag.

Wij geven Freestyle groepslessen en groepslessen van Les Mills.
De lessen hoeven niet te worden gereserveerd.

Aerobics

Aerobics is een combinatie van low (stapbewegingen) – en high impact (springbewegingen). De nadruk ligt op leuke choreo, conditie en vetverbranding.

Aeronetics

Het eerste gedeelte bestaat uit een half uur low impact (stapbewegingen) en het tweede half uur bestaat uit spierversterkende oefeningen voor de 3 B’s. Buik, Billen en Benen.

Aquarobics

Door middel van eenvoudige aerobicsroutines beleef je een verfrissende workout in het water. Het water is 1.39m diep en ± 33 graden.

Dit is de enige les die gereserveerd dient te worden. 

Body Balance

Deze les maakt gebruik van het traditionele Yoga en Tai Chi. De oefeningen zijn gecontroleerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie.
Dit is een les van Les Mills. 

Body Fun

In deze total body les staat fun centraal. Onder begeleiding van opzwepende muziek werk je aan het verstevigen van het hele lichaam. Deze low-impact les is voor elk sportniveau uitdagend en voor alle leeftijden toegankelijk.

Body Pump

Een fitnessworkout met behulp van een stang en gewichten waarin alle spiergroepen gebruikt worden. Iedereen kan op eigen niveau trainen. Er worden veel herhalingen gemaakt met relatief weinig gewicht dus je traint ook je spieruithoudingsvermogen.
Dit is een les van Les Mills. 

Butt Shaper

Half uur spierversterkende oefeningen met accent op de bilspier. Een aanrader voor alle vrouwen!

CX

De coretraining versterkt en vormt je buik-, rug- arm, been en bilspieren. Deze halfuur les is voor iedereen geschikt doordat er meerdere opties worden aangeboden.
Dit is een les van Les Mills. 

Fifty Fit

Dit is een aangepast sportprogramma waarbij je in groepsverband, wat overigens ook erg gezellig is, bezig bent met verantwoord bewegen. Hierbij spelen balansoefeningen een belangrijke rol.

Fit22

Cardio-, kracht- en balansoefeningen met losse gewichten en eigen weerstand. Deze workout vindt plaats in de fitnessruimte en zal door oneindige variatie mogelijkheden nooit saai worden.

GRIT

Een les van een half uur met een hoge cardio en krachtintensiteit. Voor de echte ‘diehards’ die wel wat uitdaging kunnen gebruiken.
Dit is een les van Les Mills. 

High Camp

High Camp is een half uur durende high impact les, vol springbewegingen. Hoge intensiteit dus een pittige les voor iedereen die wil ‘knallen’. Voor beginners worden er opties aangeboden.

Kickboksen

Vuisttechniek, voetenwerk, snelheid, buikspieren en conditie, alles komt aan bod. Een afwisselende training en een aanrader voor iedereen!

Kinesis

Bij deze les ligt het accent op functionaliteit. De bewegingen zijn uit het dagelijkse leven (3Dbewegingen). Kinesis verbetert je houding, flexibiliteit, coördinatie en kracht. Tevens verbeter je balans.

MMA

Mixed Martial Arts is een vechtsport waarbij verschillende vechtsporten gecombineerd worden, zoals Braziliaanse Jiu Jitsu, worstelen, karate, kickboksen, judo en boksen. Het bijzondere aan MMA is dat zowel staand als op de grond gevochten mag worden.

Pilates

Het is goed voor het hele lichaam. Met de nadruk op correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse. Ideaal voor verbetering van houding en spieruithoudingsvermogen.

RPM

Een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie verbeteren of om een betere fietsprestatie neer te zetten.
Dit is een les van Les Mills. 

Spinning

Spinning staat voor hoog calorieverbruik, conditie verbetering en eenvoud. Iedereen kan fietsen! ‘Intens’ is kort maar effectief!

Steps

Step is een langwerpig, in hoogte verstelbaar bankje, waar je ritmisch op en af kan stappen. Het is choreografisch leuk om te doen en is echt een hele goede workout voor je conditie en spieren.

XCO

Extreme Core is de ultieme buik /rug training in 45 minuten. Met een XCO-trainer (buis) gevuld met grit, maak je bewegingen die zorgen voor een extra mechanische belasting op de spieren en op het bindweefsel rondom de spieren. Door de verschillende zwaarte is deze les voor iedereen die meer spierkracht, conditie en een strakker lichaam wilt!

Yoga Hatha

Een ontspannen geest geeft een gezond lijf. Deze les is gericht op bewustwording en ademhaling. Mobiele telefoons uit… het is tijd om bij jezelf te komen.

Yoga Klassiek

Een heerlijke en toegankelijke yoga bestaande uit een flow van bewegingen van lichte inspanning, stretch en ontspanning, gericht op het welbevinden. Ervaar dat jouw lichaam in staat is om deze prachtige bewegingen uit te voeren. Een cadeautje voor jezelf.

Yoga Power

Een uitdagende en dynamische vorm van yoga en is afgeleid van de Ashtanga Yoga. Doordat de houdingen elkaar vloeiend opvolgen, ontstaat er in combinatie met de ademhaling, een gevoel van een flow. De les eindigt met een welverdiende ontspanning!

Yoga Yin

Een meditatieve yogavorm voor lichamelijk én geestelijk herstel. De houdingen worden zittend of liggend uitgevoerd en 3 tot 5 min. aangehouden waardoor je doordringt tot diepere lagen bindweefsel. Het verstevigt en versoepelt je banden, pezen en gewrichten. Alhoewel yin yoga een rustige yogavorm is, kan het intensief en uitdagend zijn!

Zumba

Combi van fitness- en dansbewegingen op Latin muziek. Het staat voor eenvoud, gewichtsverlies, conditie en feestgevoel.