Keuze voor iedereen

Met meer dan 100 groepslessen per week in het rooster, hebben wij het grootste groepsles aanbod van Noord-Holland.

Benieuwd welke les bij jou past? Wij adviseren jou graag.

Wij geven Freestyle groepslessen en groepslessen van Les Mills.

Aeronetics

Het eerste gedeelte bestaat uit een half uur low impact (stapbewegingen) en het tweede half uur bestaat uit spierversterkende oefeningen voor de 3 B’s. Buik, Billen en Benen.

Aquarobics

Door middel van eenvoudige aerobicsroutines beleef je een verfrissende workout in het water. Het water is 1.39m diep en ± 33 graden

AquaFit

Goed voor de conditie en een strakker lichaam, alle spieren worden gebruikt. Door de weerstand van het water verbrandt u wel 40% meer. Nog een voordeel van sporten in het water, is dat er door de opwaartse druk van het water minder belasting is op knie en enkel gewrichten.

Body Balance

Deze les maakt gebruik van het traditionele Yoga en Tai Chi. De oefeningen zijn gecontroleerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie.
Dit is een les van Les Mills. 

Body Pump

De originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Deze les van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtskeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft!
Dit is een les van Les Mills. 

CrossFitness

CrossFitness is de snelste manier om fit te worden! In een half uur train je, je hele lichaam en wordt je uithoudingsvermogen flink op de proef gesteld. In deze workout wordt er een korte warming up gedaan waarbij er veel gewerkt wordt aan flexibiliteit. Hierna volgt de workout of the day. Deze kan bestaan uit trainingsmethodes zoals: EMOM, AMRAP, TABATA. De oefeningen zijn enorm divers.

CX

In deze 30 minuten workout zitten alle ingrediënten voor een sterker lichaam en een slanke taille. Met een sterke core word je sterker in alle dingen die je doet: het is de lijm die alle lichaamsdelen met elkaar verbindt. Bij CX krijg je oefeningen voor een stevigere buik, heupen, billen en onderrug.
Dit is een les van Les Mills. 

Fifty Fit

Dit is een aangepast sportprogramma waarbij je in groepsverband, wat overigens ook erg gezellig is, bezig bent met verantwoord bewegen. Hierbij spelen balansoefeningen een belangrijke rol.

Fit22

Cardio-, kracht- en balansoefeningen met losse gewichten en eigen weerstand. Deze workout vindt plaats in de fitnessruimte en zal door oneindige variatie mogelijkheden nooit saai worden.

High Camp

High Camp is een half uur durende high impact les, vol springbewegingen. Hoge intensiteit dus een pittige les voor iedereen die wil ‘knallen’. Voor beginners worden er opties aangeboden.

HITT

Burpees, push-ups, sit-ups, squats en door naar de volgende oefening!
Deze 30 minuten training is een combinatie van hoge cardio en krachtintensiteit.
Met deze les verbrand je gegarandeerd het snelste vet, voor de diehards die wel wat uitdaging kunnen gebruiken!

Kickboksen

Vuisttechniek, voetenwerk, snelheid, buikspieren en conditie, alles komt aan bod. Een afwisselende training en een aanrader voor iedereen!

Kinesis

Bij deze les ligt het accent op functionaliteit. De bewegingen zijn uit het dagelijkse leven (3Dbewegingen). Kinesis verbetert je houding, flexibiliteit, coördinatie en kracht. Tevens verbeter je balans.

MMA

Mixed Martial Arts is een vechtsport waarbij verschillende vechtsporten gecombineerd worden, zoals Braziliaanse Jiu Jitsu, worstelen, karate, kickboksen, judo en boksen. Het bijzondere aan MMA is dat zowel staand als op de grond gevochten mag worden.

Pilates

Het is goed voor het hele lichaam. Met de nadruk op correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse. Ideaal voor verbetering van houding en spieruithoudingsvermogen.

Spinning

Alles geven wat je in je hebt! Je hebt flink wat doorzettingsvermogen nodig maar dat leert je om je grenzen te verleggen. Train zowel je conditie als kracht tijdens een uur op de spinningfiets.

Steps

Step is een langwerpig, in hoogte verstelbaar bankje, waar je ritmisch op en af kan stappen. Het is choreografisch leuk om te doen en is echt een hele goede workout voor je conditie en spieren.

Total Body Workout TBW

Een pittige workout, waarbij het hele lichaam aan bod komt, geen moeilijke choreografieën, maar een uur flink zweten! Tijdens de les worden verschillende materialen gebruikt zoals halterstangen, elastieken, dumbells, steps. TBW is een combinatie les, waarbij je zowel aan je conditioneel als spierversterking werkt.

XCO

Extreme Core is de ultieme buik /rug training in 45 minuten. Met een XCO-trainer (buis) gevuld met grit, maak je bewegingen die zorgen voor een extra mechanische belasting op de spieren en op het bindweefsel rondom de spieren. Door de verschillende zwaarte is deze les voor iedereen die meer spierkracht, conditie en een strakker lichaam wilt!

Yoga Hatha

Een ontspannen geest geeft een gezond lijf. Deze les is gericht op bewustwording en ademhaling. Mobiele telefoons uit… het is tijd om bij jezelf te komen.

Yoga Klassiek

Een heerlijke en toegankelijke yoga bestaande uit een flow van bewegingen van lichte inspanning, stretch en ontspanning, gericht op het welbevinden. Ervaar dat jouw lichaam in staat is om deze prachtige bewegingen uit te voeren. Een cadeautje voor jezelf.

Yoga Power

Een uitdagende en dynamische vorm van yoga en is afgeleid van de Ashtanga Yoga. Doordat de houdingen elkaar vloeiend opvolgen, ontstaat er in combinatie met de ademhaling, een gevoel van een flow. De les eindigt met een welverdiende ontspanning!

Yoga Yin Yang

Deze vorm van yoga richt zich op zowel de spieren, als de diepere lagen van het lichaam. De les bestaat uit Yang houdingen om onze spieren te versterken en ons warm te houden, afgewisseld met zittende/liggende Yin houdingen die ons meer ontspanning geven. Uiteraard sluiten we de les af met een meditatie/eindontspanning.

Yoga Yin

Een meditatieve yogavorm voor lichamelijk én geestelijk herstel. De houdingen worden zittend of liggend uitgevoerd en 3 tot 5 min. aangehouden waardoor je doordringt tot diepere lagen bindweefsel. Het verstevigt en versoepelt je banden, pezen en gewrichten. Alhoewel yin yoga een rustige yogavorm is, kan het intensief en uitdagend zijn!

Zumba

Combi van fitness- en dansbewegingen op Latin muziek. Het staat voor eenvoud, gewichtsverlies, conditie en feestgevoel.